Τελευταία νέα

Το Blog κλείνει προσωρινά

2007-03-10

Ώρα για γλείψιμο

Για την ενημέρωσή μου διαλέγω κυρίως το ίντερνετ και το ραδιόφωνο. Σπανίως αγοράζω αθλητικές εφημερίδες.

Όταν όμως μια αθλητική εφημερίδα φιλοξενεί το blog μου, τότε το πράγμα αλλάζει. Στο φύλλο της SportXL της 9ης Μαρτίου 2007 και συγκεκριμένα στη στήλη Ημεροblogio φιλοξενείται μεταξύ άλλων blogs και το Καφενείο του ΠΑΟΚτσή.

Να ευχαριστήσω τη Ρούλα Μαντή και την εφημερίδα SportXL για τη χαρά και την τιμή που μου έκαναν, καθώς και για το ότι σεβάστηκαν την επιθυμία μου και ζήτησαν την άδειά μου πριν αναδημοσιεύσουν κομμάτι από το posting «Ανακωχή στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ».



4 σχόλια:

rula είπε...

χμμμ, είσαι ο δεύτερος που αναφέρει γλειψιμο. δεν είναι έτσι , εγώ σας βρήκα και εγώ πρέπει να σας ευχαριστήσω. Καλημέρα. Ρούλα Μαντή

Χρήστος Σ. Ασπιώτης είπε...

Γεια χαρά!
Δέξου απλά τα σέβη ενός Παοκτσή blogger που μόλις ανακάλυψε το blog σου. Θα σε checkαρω τώρα που σε βρήκα. Ρίξε κι εσυ μια ματιά αν θες:
http://aspiotislive.blogspot.com

Angelito είπε...

Άντε και στο ΒΒC, Donemo!
Καλή εβδομάδα!

DonEMO είπε...

Χαχαχααα "και στο BBC"!!! Λες να με καλέσουν και για live συνέντευξη;

Σοβαρά τώρα, η φιλοξενία στην SportXL με χαροποίησε ιδιαίτερα, είναι και αυτό ένα είδος αναγνώρισης για το Blog.

Να 'στε καλά!