Τελευταία νέα

Το Blog κλείνει προσωρινά

2007-07-20

Το καφενείο πάει για μπάνιο!!!

Καλοκαιράκι, ζέστη, καύσωνας...

Ήρθε η ώρα για τα απαραίτητα μπάνια του λαού - και του καφενείου.

Το καφενείο πάει 10 μέρες για μπάνιο στη Χαλκιδική.

Μια λίστα του τι έχω πρόθεση να κάνω:

- θα παίξω ατελείωτα με την κοράκλα μου
- θα μουλιάσω στη θάλασσα
- θα καώ στον ήλιο
- θα καώ ψήνοντας στη φουφού
- θα λιώσω στον ύπνο
- θα κλοτσήσω κανά τόπι
- θα διαβάσω κανά βιβλίο
- θα διαβάσω αθλητικές φυλλάδες (για να γελάσουμε και λιγάκι)

... κοινώς θα γεμίσω τις μπαταρίες μου

Μια λίστα του τι έχω πρόθεση να μην κάνω:

- δεν θα μπω ούτε δευτερόλεπτο στο ίντερνετ
- δεν θα εκνευριστώ με τους Ελληνάρες των ελληνικών θαλασσών
- δεν θα απαντώ σε κλήσεις από τη δουλειά (θα υπάρξουν μπόλικες, είμαι σίγουρος)
- δεν θα σκέφτομαι τίποτα που να έχει σχέση με τη δουλειά
- δεν θα αφήσω κανέναν να μου χαλάσει τη διάθεση

Καλά μου μπάνια λοιπόν και τα ξαναλέμε από 30 Ιουλίου!



2 σχόλια:

_ST_ είπε...

Χανιώτη είσαι?

Αντε καλα να περάσεις!!!!
(γλύτωσες και την εφταρα! :( )

Τα λεμε στα φιλικα!

DonEMO είπε...

Επανήλθα...

Όχι Χανιώτη, στο Πολύχρονο ήμουν, όπως κάθε χρόνο.

Ξεκούραση, μάσα, ξάπλα και ραχάτι. Από σήμερα πάλι στη δουλειά, εν αναμονή μιας ακόμα εβδομάδας άδειας από 20 Αυγούστου.

Αργότερα θα κάνω και τα σχόλια μου σε post μου.