Τελευταία νέα

Το Blog κλείνει προσωρινά

2007-07-31

Αισιοδοξία για τη νέα χρονιά (;)

Φτωχά τα νέα της ημέρας όπως είπαμε, ευκαιρία λοιπόν να ασχοληθώ με τη πρόχειρη "δημοσκόπηση" που έτρεχε στο blog τις τελευταίες 10 μέρες.

Το θέμα ήταν λοιπόν:
"Σε σχέση με πέρυσι φέτος θα πάμε ..."

και οι πιθανές απαντήσεις με τις αντίστοιχες ψήφους:

Καλύτερα 8
Χειρότερα 0
Τα ίδια 1
Δεν έχει σημασία 1

Να εξηγήσω ότι με το "δεν έχει σημασία" εννοούσα ότι το αγωνιστικό κομμάτι δεν μετρά τόσο μπροστά στην οικονομο-διοικητική εξυγίανση.

Φαίνεται λοιπόν ότι είμαστε αρκετά αισιόδοξοι για το πως θα κυλήσει η χρονιά. Αυτό σίγουρα οφείλεται στην παρουσία του Θοδωρή Ζαγοράκη και στην εν γένει ανύψωση του ηθικού του λαού του ΠΑΟΚ.

Θα φανεί. Εγώ για την ώρα είμαι αισιόδοξος, αλλά τις τελικές μου κρίσεις θα τις κάνω κατά τις 20 Αυγούστου, λίγο πριν αρχίσει το πρωτάθλημα.

Το βέβαιο είναι πάντως ότι δεν έχω ακούσει τους Παράσχο-Ζαγοράκη να μας λεν τι αγωνιστικούς στόχους θέτει η ομάδα. Χωρίς στόχο δεν μπορείς να πορευτείς σε μια χρονιά.

ΠΑΟΚ είσαι, πρέπει να έχεις στόχο.

2 σχόλια:

_ST_ είπε...

την έκανες στα Μουδανια ε?

DonEMO είπε...

Ναι είμαι στα Μουδανιά στη δουλειά, όπως κάθε μέρα...

Και ως συνήθως μετά από άδεια, τρέχω και δεν φτάνω. Για αυτό δεν έχω γράψει τίποτα από προχτές.

Ετοιμάζω όμως...