Τελευταία νέα

Το Blog κλείνει προσωρινά

2007-07-30

Η φιλική εφτάρα, ο Ντενίλσον, η ρύθμιση και τα άλλα

Προετοιμασία στη Γερμανία λοιπόν εδώ και κάπου 10 μέρες.

Ξεκίνησε με το χειρότερο τρόπο η προετοιμασία, και η φιλική εφτάρα έγινε αιτία και αφορμή να μου σπάσουν τα νεύρα οι αρειανοί φίλοι μου.

Βέβαια εγώ δεν δίνω πολύ μεγάλη βάση στα αποτελέσματα των φιλικών, καθώς είναι πάντα ιδιαίτερες οι συνθήκες υπό τις οποίες διεξάγονται. Αλλά μια εφτάρα είναι σε κάθε περίπτωση ντροπιαστική και αδικαιολόγητη. Δηλαδή δεν κατάλαβα, πως κατέβηκαν οι δικοί μας και φάγαν 7 γκολ από ομάδα 80ης κατηγορίας;


Η φωτογραφία είναι από το http://www.metropolisradio.gr

Στην πορεία βέβαια φαίνεται ότι η ομάδα αρχίζει και στρώνει. Οι φυλλάδες μιλάνε για καλύτερες εμφανίσεις στα επόμενα παιχνίδια που κάναμε, το ίδιο λένε και τα αποτελέσματα.

Φυσικά δεν είναι να δίνει κανείς βάση σε αυτά που λένε οι φυλλάδες, κάθε χρόνο τα ίδια διαβάζουμε. "Σκληρές προπονήσεις", "πέφτουν κορμιά", "πάθος και ένταση" κλπ κλπ κλπ. Αυτά είναι σαλιαρίσματα. Εγώ δεν πιστεύω τίποτα, αν δεν δω την ομάδα.

Όλα αυτά τα περί σκληρής προπόνησης, θα τα δούμε στο γήπεδο. Και θα φανούν και νωρίς, μάλιστα. Αν δούμε στα πρώτα 3-4 παιχνίδια ότι η ομάδα μετά το 70 σέρνεται ή ότι δεν μπορεί να κατεβάσει τη μπάλα και παίζει με γιόμες, πάει να πει ότι η προετοιμασία ήταν (πάλι) για τα μπάζα.

Εγώ είμαι καλόπιστος και αισιόδοξος, και λέω ότι σίγουρα φέτος η προετοιμασία είναι καλύτερη από την περσινή. Θα φανεί.

Εγώ θα προσπαθήσω να πάω στα φιλικά της Τούμπας, αν και το ένα νομίζω πέφτει στην επόμενη εβδομαδιαία άδειά μου και το άλλο πρέπει να πέφτει σε εφημερία της γυναίκας μου, οπότε πρέπει να βρω λύση για το ποιος θα κρατήσει το μωρό...


Από εκεί και πέρα είχαμε το μίνι σίριαλ με την και καλά μεταγραφή του Ντενίλσον. Αυτό που με λυπεί δεν είναι ότι δεν ήρθε ο παίκτης. Δεν ξέρω αν θα έκανε τη διαφορά, αν θα έπαιζε ή αν θα έκανε τουρισμό. Αυτό που με λυπεί είναι ότι μας πουλάνε παπά οι εφημερίδες, οι μάνατζερ και οι άλλοι παρατρεχάμενοι και μας κοροϊδεύουν. ΕΛΕΟΣ πια.

Η φωτογραφία είναι από το http://www.sportime.gr

Κατατέθηκε επιτέλους και η τροπολογία για τη ρύθμιση των χρεών. Θα ψηφιστεί από τη Βουλή έως τις 3 Αυγούστου, λέγεται. Προσωπικά πιστεύω ότι αν ο Ορφανός δεν είχε τρέξει τόσο το θέμα (από ίδιο συμφέρον βέβαια) δεν θα είχε τίποτα. Αυτή η ρύθμιση θα ωφελήσει και μια σειρά από άλλες ομάδες που είναι στο ίδιο χάλι με τον ΠΑΟΚ και δεν είναι φωτογραφική. Θα βοηθήσει τις ομάδες να ορθοποδήσουν και συγκεκριμένα για τον ΠΑΟΚ που μας αφορά, πιστεύω θα τον κάνει γενικότερα πιο ελκυστικό σε όλους τους τομείς.

Να σημειώσω για την ιστορία και τους φίλους αρειανούς, ότι η τροπολογία που κατατέθηκε προβλέπει και την πληρωμή πρώην παικτών της ΠΑΕ Άρης, οι οποίοι (σε απλά ελληνικά) πήραν τον πούλο όταν ο Άρης μπήκε στο άρθρο 44. Θα πληρωθούν λοιπόν από τον προϋπολογισμό μέσω ΠΣΑΠ. Μιλάμε για συνολικά 4.177.000 €. Συν τα 15 εκ € περίπου που χάρισε το κράτος όταν έβαλε τον Άρη στο άρθρο 44. Και μετά μας μιλάν για ισονομία...

Μίνι σίριαλ και με τις μετοχές. Γιατί δεν θέλουν να παραδώσουν κάποιοι τις μετοχές τους στο Ζαγοράκη, δεν κατάλαβα. Ας βγουν να μας το πουν, ώστε να μην σκεφτόμαστε πονηρά... Ακούς κε Βεζυρτζή;


4 σχόλια:

_ST_ είπε...

Φιλαράκι πήρες φόρα βλέπω!!!
1. Για τον Ντένιλσόν - και εγω ηθελα να ερθει περισσοτερο για να πουληθει κανα διαρκείας γιατι είναι λίγο πεσμένη η αγορα τωρα τελευταια αν και περασαμε τα 7000 κομματια
2 Ακόμα διαβάζεις τις φυλλάδες? Δεν αξίζει με τίποτε να ασχολήσαι με αυτες!
3. Επόμενο ματς 7/8/2007 (την επόμενη Τρίτη) με Λιβόρνο θα εισαι? Εγω θα πάω πάντως
4. Η ρυθμιση έγινε οι επενδυτες πού ειναι?
5. Βεζυρτζη ακουσες?

DonEMO είπε...

1. Συμφωνώ
2. Διαβάζω για να γελάσω και να έχω μια εικόνα του τι γίνεται. Αυτά μόνο όταν δεν έχω ίντερνετ.
3. 7/8/07 έχει η γυναίκα μου εφημερία (γκρρρρ). Αν βρω λύση για το ποιος θα κρατήσει το παιδί θα έρθω.
4. Που είναι οι επενδυτές, οεοοοο; Πάντως οι χορηγίες (λέγεται) ότι έρχονται. Ήδη η Lannet υπέγραψε για 3 χρόνια στο μανίκι.
5. Όχι τι είπε πάλι;;;

_ST_ είπε...

Ποσο χρονω ειναι το παιδι!
Παρτο μαζι σου στην τελικη!!!

DonEMO είπε...

Η μικρή είναι σχεδόν 23 μηνών. Δεν είναι ακόμα σε ηλικία για το γήπεδο... Άσε που το παιχνίδι είναι σε ώρα που κανονικά πρέπει να πάει για νάνι (21.15).

Θα δω πως θα το κάνω.

Η μαλακία είναι ότι σίγουρα δεν θα δω το δεύτερο φιλικό στις 19/8 γιατί έχω κλείσει για Λευκάδα. Γκρρρ!!!