Τελευταία νέα

Το Blog κλείνει προσωρινά

2007-09-28

33 χρόνια και σήμερα

Σήμερα είναι τα γενέθλια μου.

Κλείνω τα 33 και εκτός από ευχές έχω ακούσει και μερικές μ@λ@κίες σήμερα. Του τύπου, "έχεις τα χρόνια του Χριστού και του Μεγαλέξανδρου". Ή "τα πρώτα 33 χρόνια είναι δύσκολα, μετά είναι ακόμα πιο δύσκολα."

Εμένα τα γενέθλια δεν μου λένε τίποτα. Σχεδόν τίποτα τουλάχιστον. Τα βρίσκω απλά μια ευκαιρία για ένα flashback των τελευταίων 365 ημερών ή των τελευταίων 33 ετών εν προκειμένω. Κάτι σαν πρωτοχρονιά ένα πράγμα.

Το φετινό flashback δεν έχει να επιδείξει και πολλά ευχάριστα. Δυσάρεστα ναι. Χάσαμε ένα παιδί, χάσαμε κοντινούς μας ανθρώπους, πέσαμε θύμα ληστειών (τρις). Για παρηγοριά πήγαμε κάποιες καλές εκδρομές, αλλά ως εκεί.

Το flashback των 33 ετών μου λέει ότι δεν μπορώ να έχω παράπονα πολλά από τη ζωή μου. Έχω ευτυχήσει να έχω τελειώσει πανεπιστήμιο, να έχω μια υπέροχη σύζυγο και μια ακόμα πιο υπέροχη κόρη, και να έχω μόνιμη δουλειά σε ΟΤΑ. Μεγάλο πράγμα.

Κοιτώντας τον εαυτό μου σήμερα σε σχέση με πιο παλιά βλέπω ότι
- όλο και περισσότεροι μου μιλάν στον πληθυντικό και με φωνάζουν "κύριε" αντί για "νεαρέ"
- έχω όλο και λιγότερα μαλλιά (που άρχισαν να γκριζάρουν) και όλο και μεγαλύτερο μέτωπο και φαλάκρα

Κοιτώντας μπροστά βλέπω ότι
- έχω ακόμα 32 χρόνια ως τη σύνταξη :-)
- έχω περίπου 40 χρόνια ζωής -με βάση τον προσδόκιμο μέσο όρο ζωής ανδρών στην Ελλάδα- γεροί να είμαστε, να μην λέμε μεγάλα λόγια γιατί δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει

Τι θέλω για τα γενέθλιά μου:
- να συνεχίσουμε να είμαστε υγιείς όλοι, στην οικογένειά μου, στον κύκλο μου, ΟΛΟΣ ο κόσμος ανεξαιρέτως
- να με θυμηθούν οι φίλοι μου
- να μην με πρήξει κανείς στην δουλειά σήμερα (τουλάχιστον)
- να με αφήσει ο κωλόβηχας που με ταλαιπωρεί να ευχαριστηθώ ένα καλό κρασάκι σήμερα
- να πάρει αύριο ο ΠΑΟΚ το διπλό στη Λεωφόρο (μην ξεχνάμε την ΠΑΟΚτσο-καφρίλα μας)

Δεν υπάρχουν σχόλια: