Τελευταία νέα

Το Blog κλείνει προσωρινά

2007-10-10

UEFA 1983 - 1984: Bayern - ΠΑΟΚ

Κύπελλο UEFA 1983 - 1984: Στο δεύτερο γύρο ο ΠΑΟΚ κληρώνεται με τη Μπάγερν Μονάχου.

Το πρώτο παιχνίδι γίνεται στην Τούμπα.
Ήταν το πρώτο παιχνίδι που είδα με τον πατέρα μου στο γήπεδο. Ήμουν 9 χρονών τότε. Δεν πρόκειται ποτέ να ξεχάσω το δέος που ένοιωσα όταν μπήκαμε στο γήπεδο από τη θύρα 6 αντικρίζοντας τον κόσμο του ΠΑΟΚ. Το τελικό αποτέλεσμα ήταν 0-0.

Η ρεβάνς στο Μόναχο φάνταζε πάρα πολύ δύσκολη. (Οι γονείς μου ταξίδεψαν με την αποστολή του ΠΑΟΚ και πήγαν και σε εκείνο το παιχνίδι. Παρά τα συνεχή παρακάλια να με πάρουν μαζί τους, εγώ έμεινα πίσω στη Θεσσαλονίκη.)

Το ματς έληξε 0-0. Μετά από 120 λεπτά το αποτέλεσμα ήταν ακόμη 0-0. Στη διαδικασία των πέναλτι ο ΠΑΟΚ έχασε 9-8 μετά από τις τιτάνιες προσπάθειες του διαιτητή να περάσει τη μεγάλη Μπάγερν στον επόμενο γύρο.

Έψαξα στο YouTube και βρήκα το ακόλουθο βιντεάκι που έχει ανεβάσει η Θύρα 4. Πρόκειται για τη διαδικασία των πέναλτι στο Μόναχο.

Έτσι, για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νεότεροι.



24 χρόνια μετά η κλήρωση φέρνει το συμπολίτη μας Άρη κόντρα στη Μπάγερν Μονάχου. Όπως έχω ξαναπεί, εμείς ακομπλεξάριστα ευχόμαστε καλή επιτυχία στο συμπολίτη. Αν μάλιστα τα καταφέρω, θα βρεθώ με τη γυναίκα μου στο Μόναχο για το παιχνίδι, για να θαυμάσω το εκπληκτικό νέο γήπεδο της Μπάγερν (συνιδιοκτησία με τη μισητή αντίπαλο 1860), τη μοναδική Allianz Arena. Και να υποστηρίξω τη 2η μεγάλη μου αγάπη, τη Μπάγερν Μονάχου, την οποία στα 8 χρόνια στη Γερμανία ακολούθησα πολλές φορές εκτός έδρας, αλλά δεν είδα ποτέ στην (τότε) έδρα της.







4 σχόλια:

takola είπε...

Κι εγώ είχα παραβρεθεί στο ΠΑΟΚ-Μπάγιερν. Ωραία εμπειρία. Σαν το ΠΑΟΚ-Νάπολι, βέβαια, δεν ήταν κανένα. Στη ρεβάνς, στη διαδικασία των πέναλτι, έγινε η σφαγή του αιώνα. Τρία πέναλτι έπιασε ο Φορτούλα και του τα ακύρωσε ο Άγγλος διαιτητής. Δεν νομίζω να έχει ξαναγίνει παγκοσμίως. Και ούτε καν έβγαινε καθόλου από την εστία του ο Φούκι.
Χαίρομαι που και οι γονείς σου ήταν τέτοια Παόκια...
ΥΓ. Με τις απόψεις σου περί Ρούλη δεν συμφωνώ.

DonEMO είπε...

Ναι συμφωνώ ότι το ΠΑΟΚ-Νάπολι ήταν το κάτι άλλο σαν εμπειρία. Είχαμε πάει και εκεί με τον πατέρα μου. Ακόμα θυμάμαι ένα μαγικό του Μαραντόνα που έκανε όλο το γήπεδο να αναφωνήσει "ωωω".

Ανώνυμος είπε...

πίτσα μπύρα και καναπές... γιατί γιατί μας βλέπεις στο γυαλί!!!

DonMits είπε...

Μπύρα ναι, γυαλί όχι, φίλε ανώνυμε αρειανέ.

ΕΓΩ ήμουν στην Αλλιανζ Αρίνα μαζί με 6000 δικούς σου. Για σένα ελπίζω να είδες την 6αρα απ' το γυαλί και όχι απ' το γήπεδο.

Να έβλεπες μόνο τα παιδιά που ταξίδεψαν 2000 χλμ να δουν τον "θεό" τους να ρουφάει 6 τεμάχια, πόσο χάλια ήταν μετά τον αγώνα.

Θα ακολουθήσει σχετικό ποστ τις επόμενες μέρες.