Τελευταία νέα

Το Blog κλείνει προσωρινά

2007-11-02

Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Δύσκολα τα πράγματα

Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ το Σάββατο 3/11/2007 για την 7η αγωνιστική της Σούπερ Κλίκας.

Πολύ δύσκολο παιχνίδι έχουμε αυτή την εβδομάδα κόντρα στο γαύρο.

Ας μην έχουμε αυταπάτες, ο γαύρος είναι αρκετές κλάσεις πάνω από την ομάδα μας, ειδικά από τον φετινό εκτός έδρας ΠΑΟΚ που έχει 3 εκτός έδρας ήττες με 1-6 γκολ. Και μην ξεχνάμε και τη διαφορά στο μπάτζετ. Όσο κόστισε ο Λουα Λουα φέτος για τον γαύρο είναι όλο το μπάτζετ μας...

Βέβαια όλα αυτά δεν σημαίνουν απαραίτητα κάτι, αφού είναι γνωστό ότι στο ποδόσφαιρο όλα γίνονται. Και στο κάτω κάτω μην ξεχνάμε ότι τη σαιζόν 2003/04 και τη σαιζόν 2005/06 κερδίσαμε στο γαυρογήπεδο και μάλιστα με το ίδιο σκορ 1-2. Ενδιάμεσα φάγαμε και μια ταληρού, ενώ πέρσι χάσαμε με 2-0 με τα χέρια ψιλοκατεβασμένα...

Αυτό που με τρομάζει δεν είναι τόσο η διαφορά δυναμικότητας που έχουμε, όσο η κακές μας εμφανίσεις φέτος εκτός έδρας. Αν η ομάδα παίξει επιτέλους και εκτός έδρας, τότε μπορούμε να ελπίζουμε σε κάτι. Με εμφάνιση σαν αυτή της Ξάνθης ή του Χαριλάου δεν έχουμε καμία τύχη.

Στην ομάδα επιστρέφει ο Σνάουτσνερ και επιτέλους θα έχουμε δεξί μπακ και δεν θα βλέπουμε λύσεις τύπου Ηλιάδη... Απ' την άλλη απόντες θα είναι οι Κνολ και Βαγγελής και φυσικά ο Αραμπατζής. Τον Βαγγελή δεν τον θεωρώ μεγάλη απώλεια, καλύτερα να παίζει ο οικοδόμος Χριστοδουλοπούλος. Ο Κνολ σίγουρα θα μας λείψει στο κέντρο της άμυνας και είμαι περίεργος να δω τι θα σκαρφιστεί ο Σάντος για να λύσει το πρόβλημα αυτό.

Όπως και να 'χει το πράγμα, εμείς πάμε χαλαροί να κάνουμε το παιχνίδι μας. Το άγχος της νίκης θα το έχει ο γαύρος. Ο οποίος έχει και πολύ βαρύ πρόγραμμα φέτος με απανωτά παιχνίδια (τα οποία κυνηγάει και δεν τα αφήνει όπως είχαμε μάθει απ' τα ευρωπαϊκά του ματς). Κάτι που μπορεί να τον επηρεάσει στον αυριανό αγώνα μας.

Θα δούμε λοιπόν αύριο πόσο μακριά μπορεί να πάει η ομάδα μας.

Ας ελπίσουμε σε κάτι καλό. Τι σκ@τ@, ο Εργοτέλης καλύτερος είναι και πήρε Χ;

Και όπως είπε και ο Σάντος, στα 10 παιχνίδια αυτοί θα κερδίσουν τα 8. Εμείς τα 2. Γιατί να μην είναι αύριο το ένα από τα 2;

6 σχόλια:

_ST_ είπε...

Φιλαράκι περαστικά καταρχήν!
Από εκεί και πέρα αύριο ή θα φάμε 5 ή θα κερδίσουμε! Μέση λύση δεν έχει!

DonMits είπε...

Ευχαριστώ για τα περαστικά, να 'σαι καλά!

Συμφωνώ στο ότι δεν υπάρχει μέση λύση. Άντε να δούμε μήπως έφτασε η ώρα για την πρώτη καλή εμφάνιση εκτός έδρας.

Ο Μισέλληνας είπε...

Περαστικά και καλό μήνα
Όλοι αυτά τα 2 στα 10 ψάχνουμε άν και φοβάμαι ότι είναι αυτά που προηγήθηκαν.
Άγχος κανένα δεν θα έχει ο θρύλος κατά την γνώμη μου.Άγχος μπορούμε να του δημιουργήσουμε σιγα σιγά άν είμαστε σοβαροί, βγάλουμε το ημίχρονο χωρίς παθητικό και είμαστε επικίνδυνοι στις αντεπιθέσεις (άν κατά λάθος προηγηθούμε κιόλας τόσο το καλύτερο)Νομίζω ότι ο Κνόλ ξεπέρασε το πρόβλημα του και παίζει (αντίθετη περίπτωση δε θέλω ούτε να τη σκέφτομαι)και τελικά αυτό που ελπίζω είναι μία καλή εμφάνιση απέναντι σε μία πολύ καλύτερη ομάδα.
Μού άρεσαν αυτά που είπε ο Σάντος, ακούστηκε περισσότερο σαν δάσκαλος παρά σαν προπονητής και έχω την αίσθηση ότι απευθυνόταν περισσότερο σε εμάς παρά στούς παίκτες του.
Σαν παλιός ΠΑΟΚτσής πάντα έχω μιά χαρά παίζοντας εναντίον του θρύλου και άς υπάρχει πάντα το ενδεχόμενο να φάω πεντάρα (ίσως γιατί απέναντι τους έχω ζήσει στιγμές που με έκαναν να λατρέψω αυτή την ομάδα).
Φ Ο Ρ Τ Σ Α Π Α Ο Κ Α Ρ Α

DonMits είπε...

Μισέλληνα καλώς ήρθες και ευχαριστώ για τα περαστικά.

Ο Κνολ δεν παίζει σίγουρα, δεν έχει συμπεριληφθεί καν στην αποστολή της ομάδας. Οπότε εκεί έχουμε πρόβλημα. Για κανέναν Ορφανό το βλέπω το πράγμα ή για Μαλεζά αν και ο τελευταίος δεν έχει τα σωματικά προσόντα να παίξει πχ τον Λουα Λουα.

Θα δούμε.

Αυτά που είπε ο Σάντος τα άφησα ασχολίαστα, όχι γιατί δεν μου άρεσαν αλλά γιατί δεν είχα το χρόνο να γράψω τόσα.

Σε πολλούς ΠΑΟΚτσήδες δεν άρεσαν πάντως, ίσως επειδή ήταν πολύ ρεαλιστικά. Εγώ πάλι θέλω να ακούω τον προπονητή μας να μιλάει σταράτα και να μην μου λέει οπαδικά σάλια που θέλουμε να ακούμε εμείς οι άρρωστοι ΠΑΟΚτσήδες.

Η κατάσταση της ομάδας είναι αυτή όπως την αποτύπωσε ο Σάντος. Ας μην γελιόμαστε. Το θέμα είναι ότι στο ποδόσφαιρο (σε αντίθεση με άλλα αθλήματα) οι εκπλήξεις είναι και εφικτές και πιο συχνές. Αυτή είναι η ελπίδα μας και αν θέλεις το στοίχημα μας για αύριο.

Εγώ θέλω να κάνουμε επιτέλους ένα καλό παιχνίδι εκτός έδρας, και ότι βγει. Ποτέ δεν ξέρεις.

Τέλος, ναι και εγώ χαίρομαι να παίζω με το γαύρο κι ας έχω φάει ταληρούδες. Γιατί και εγώ του έχω ρίξει μερικές. Και για να θυμηθούμε μερικά: Ποιος ΠΑΟΚτσής δεν θυμάται το 6-1 των Σερρών; Και ποιος ΠΑΟΚτσής δεν τρελάθηκε με το 2-4 του τελικού κυπέλλου του 2001; Ή με το 1-2 στο Καραϊσκάκη μετά την επική δήλωση Αλέφαντου "καλώς τα τα παιδιά, καλώς το 3-0";

Αύριο λοιπόν θα δούμε τι θα γίνει.

ΥΓ Μισέλληνα να ξαναπεράσεις. Το blog είναι ανοιχτό και χαίρεται να φιλοξενεί κόσμο τρελαμένο με τον ΠΑΟΚ!

Ο Μισέλληνας είπε...

Σ' ευχαριστώ για την πρόσκληση.
Εννοείται ότι θα περνάω και μάλιστα συχνά πυκνά, το καφενείο σου μού φαίνεται πολύ οικείο και άς κερνάς πικρό καφέ τελευταία,σημασία έχει η καλή παρέα και να τα λέμε...
Και μιά πού μού το θύμισες, είδα στο youtube το 6-1 των Σερρών και τρελλάθηκα, τότε δεν ήμουν στο γήπεδο, υπηρετούσα την μαμά πατρίδα.Και ξέρεις τι σημαίνει αυτό? Ότι έχω ζήσει την απίστευτη 20ετία που ξεκινάει απο εκείνο το αυγουστιάτικο απόγευμα του 1969 που έρχεται ο πατέρας μου τρελλαμένος σπίτι με αγκαλιάζει και μού λέει "γύρισε ο Κούδας".Και ποιός είναι ο Κούδας μπαμπά?
"Έλα μαζί μου την Κυριακή να δείς ποιός είναι".
Και είδα...
Και όποιος είδε δεν πρόκειται να ξεχάσει...
Γι' αυτό όταν παίζω με τον Ολυμπιακό μού έρχονται οι ωραιότερες αναμνήσεις.
Να είστε όλοι καλά.

DonMits είπε...

Μισέλληνα, από οτι καταλαβαίνω ανήκεις στην τυχερή γενιά ΠΑΟΚτσήδων που ζησαν τον μεγαλο ΠΑΟΚ της δεκαετίας του 70 και έζησες τον Κούδα στα μεγαλεία του.

Εγώ που είμαι μικρότερος τον πρόλαβα στη δύση της καριέρας του.

Η πρόσκληση είναι ανοικτή, περιμένω να σχολιάσεις την εμφάνιση του Σαββάτου κόντρα στο γαύρο.