Τελευταία νέα

Το Blog κλείνει προσωρινά

2007-12-24

ΠΑΟΚ - Λεβαδειακός 1-0: Η ουσία είναι το τρίποντο

ΠΑΟΚ - Λεβαδειακός 1-0 για τη 13η αγωνιστική

Δεν ήμουν στο παιχνίδι, δεν το είδα καν στην τηλεόραση, λόγω του ότι ήμουν ακόμα στο Μόναχο για το παιχνίδι Bayern Muenchen - Άρης. (Είμαι φανατικός της Bayern, το έχω ξαναπεί. Μετά τον ΠΑΟΚ είναι η δεύτερη μου αγάπη.)

Έτσι λοιπόν δεν έχω εικόνα για το παιχνίδι, αλλά από αυτά που διαβάζω αντιλαμβάνομαι ότι ήμασταν ψιλο-άθλιοι...

Σε κάθε περίπτωση η ουσία είναι οι 3 βαθμοί. Πάμε παρακάτω για το επόμενο παιχνίδι με την ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ την Κυριακή 30/12/2007 στις 1900.

ΥΓ. Τις επόμενες μέρες θα ακολουθήσει ποστ για το Bayern Muenchen - Άρης με πλούσιο φωτογραφικό υλικό.

2 σχόλια:

_ST_ είπε...

Κρατάμε τους 3 βαθμούς και την αγωνιστικότητα της ομάδας που παλεύει μέχρι τις καθυστερήσεις!
Περιμένω το φωτορεπορτάζ από την Αλιάνζ Κλαρίνα!!!!
Καλά Χριστούγεννα και Χρόνια πολλά και καλά Δημήτρη!

OKyrios είπε...

Περιμένουμε εναγωνίως το ρεπορτάζ μήπως και δοθούν απαντήσεις στα μέχρι στιγμής αναπάντητα ερωτήματα των φιλάθλων τής Thessaloniki.
Έχουν την δυνατότητα να αλλάζουν οι Γερμανοί την κλίση του αγωνιστικού χώρου κατά βούληση?
Γιατί έγερνε το γήπεδο προς τη μεριά του Ριμπερύ? Είναι γεγονός ότι λίγα λεπτά πριν την έναρξη του αγώνα ένα περίεργο φωτοχημικό, ψυχρό βαρομετρικό κάλυψε τον αγωνιστικό χρόνο και εμπόδισε την μία απο τις δύο ομάδες να ξεδιπλώσει τις αρετές που έκαναν τον ποδοσφαιρικό πλανήτη φέτος να παραμιλήσει?
Αναμένομε απαντήσεις.
Frohliche Weihnachten Demetrius