Τελευταία νέα

Το Blog κλείνει προσωρινά

2007-12-13

1 χρόνος "Καφενείο του ΠΑΟΚτσή"

Στις 13 Δεκεμβρίου 2006 άνοιξα το Καφενείο του ΠΑΟΚτσή για να "μοιράζομαι την αγάπη μου, το καφριλίκι μου και το πάθος μου για τον ΠΑΟΚ" όπως είχα γράψει στο παρθενικό ποστ του καφενείου.

Εκ τότε έχω κάνει 247 αναρτήσεις (248 με αυτήν), και γύρω στους 7500 επισκέπτες έχουν έρθει στο καφενείο του ΠΑΟΚτσή να μοιραστούν το ίδιο πάθος για τον ΠΑΟΚ μαζί μου.

Σήμερα γιορτάζουμε 1 χρόνο λειτουργίας του ηλεκτρονικού και εικονικού μας καφενείου, του ηλεκτρονικού και εικονικού τόπου συνάντησής μας και χώρου ανταλλαγής απόψεων γύρω από την μεγάλη μας αγάπη.


Μέσα από το καφενείο κατάφερα να κατανοήσω καλύτερα κάποιες παραμέτρους του ποδοσφαίρου, έμαθα πράγματα από παλαιότερους ΠΑΟΚτσήδες που μέχρι τώρα δεν ήξερα, κέρδισα μερικούς ηλεκτρονικούς φίλους και κάποιους από αυτούς έχω την τιμή και την χαρά να έχω γνωρίσει από κοντά, να πηγαίνω μαζί τους στο γήπεδο και να καθόμαστε και δίπλα-δίπλα στους αγώνες του ΠΑΟΚ μας (ε, _ST_;).

Είναι ώρες που πραγματικά αναρωτιέμαι τι καταλαβαίνω που γράφω σχεδόν καθημερινά για τον ΠΑΟΚ, αυτόν τον ΠΑΟΚ που σε αυτόν τον ένα χρόνο μας έχει κεράσει περισσότερες πίκρες παρά χαρές.

Δεν υπάρχει απάντηση. Το κάνω ίσως επειδή είμαι πολύ κολλημένος με την ομάδα μου. Ίσως για όσα είπα παραπάνω. Ίσως επειδή το να γράφω με κάνει να καταλαβαίνω κάποια πράγματα καλύτερα επειδή χρειάζεται να σκεφτώ πριν να γράψω. Ίσως επειδή περιμένω να ανταλλάξω απόψεις και με άλλους ΠΑΟΚτσήδες και περιμένω τα σχόλιά τους κάθε φορά που σηκώνω ένα ποστ. Ίσως επειδή είμαι ψώνιο ή ίσως επειδή έχω και την άνεση χρόνου να το κάνω, κάτι που δεν ίσχυε στο παρελθόν. Η πιθανότερη εξήγηση είναι πάντως μάλλον πιο απλή και σχετίζεται άμεσα με την τρέλα που κουβαλάει μέσα του κάθε ΠΑΟΚτσής:

Γιατί ΠΑΟΚ είσαι!!!

3 σχόλια:

_ST_ είπε...

πολύχρονος ρε φιλαράκι!!!!!!!
Να τα χιλιάσεις και μακάρι αυτή η ομάδα μας να σου χαρίσει το πρώτο διπλό!!!!!
Με τα παιδιά απο το φόρουμ λέμε να πάμε να το δούμε μαζί σε καμια καφετέρια! Στείλε κανα μύνημα αν είσαι μέσα!!!

DonMits είπε...

Να σαι καλα ρε Στάθη.

Για το διπλο θα ανεβασω ποστ σε λίγο.

Όσο για συναντηση με βλεπω χλωμο, πρεπει να βγω παγανια αυριο να ξαλαφρωσω το πορτοφολι μου σε δωρα...

OKyrios είπε...

Nα είσαι καλά να γράφεις για τον ΠΑΟΚ για πολλά πολλά χρόνια.
Εγώ θα σε διαβάζω μέχρι να παίξουμε στον τελικό του Champions League, μετά θα αποσυρθώ να γράψω τα απομνημονεύματα μου (ζητάω πολλά γιατρέ μου?)