Τελευταία νέα

Το Blog κλείνει προσωρινά

2008-01-27

ΠΑΟΚ - ΠΑΟ 0-1: Τ-Ρ-Α-Γ-Ι-Κ-Ο-Σ

ΠΑΟΚ - ΠΑΟ 0-1 για τη 18η αγωνιστική της Σούπερ Λίγκας

Μια λέξη μου έρχεται στο μυαλό για να περιγράψω την εμφάνιση των παικτών μας σήμερα: τραγικοί.

Ήταν όλοι τους τραγικοί. Χωρίς καμία απολύτως εξαίρεση. Δεν μπορώ να ξεχωρίσω ούτε έναν παίκτη που να έκανε καλή εμφάνιση, ούτε έναν που να προσπάθησε να παίξει σύμφωνα με τις δυνατότητές του. Απαράδεκτοι όλοι τους. Χωρίς ψυχή, χωρίς πάθος.

Μια σύντομη ματιά στα στατιστικά μας δίνει την εικόνα του αγώνα. 3 τελικές ο ΠΑΟΚ, 19 ο βάζελος. Αντιλαμβάνεται κανείς ότι το σκορ είναι πλασματικό και μάλλον κολακευτικό για την ομάδα μας.

Σήμερα κάναμε όλο κι όλο μια ευκαιρία και αυτή τη χάσαμε. Μιλάω για την κεφαλιά του κατά τα άλλα ανύπαρκτου ΓΧ Γεωργιάδη, την οποία απέκρουσε εκπληκτικά ο Γκαλίνοβιτς.

Είναι προφανές ότι έτσι δεν κερδίζονται ματς. Το θέμα είναι ότι και ο βάζελος δεν έκανε και καμιά μεγάλη εμφάνιση. Προσωπικά θα έλεγα ότι ήταν μέτριος. Εμείς ήμασταν τραγικοί και κάναμε το βάζελο να φαντάζει ομαδάρα σήμερα. Κάναμε ακόμα και τον Βύντρα να φαντάζει Καφού. (Ο οποίος Βύντρα έπαιζε παρακαλώ αριστερά αντί για δεξιά και έκανε πάρτι με τους χώρους που του άφησαν οι δικοί μας...) Για 10-15 λεπτά που καταφέραμε να τον πιέσουμε στο β' ημίχρονο, έχασε τα νερά του και έπαιζε όπως να 'ναι. Αυτό όμως δεν κράτησε για πολύ.

Ο βάζελος άνετα και δίκαια πήρε μια νίκη μέσα στην Τούμπα, χωρίς να ιδρώσει καν. Και δυστυχώς επιβεβαιώθηκα σε αυτό που έλεγα ότι αν φάμε γκολ πρώτοι, τα πράγματα σκουραίνουν πάρα πολύ. Και ευτυχώς δεν επιβεβαιώθηκα στους φόβους μου για τη διαιτησία. Ο Παμπορίδης ήταν πολύ καλός, και όσοι ψάξουν δικαιολογίες εκεί, καλό θα ήταν να ξαναδούν το παιχνίδι και να ψάξουν να βρούνε την ομάδα μας.

Είναι το τρίτο σερί παιχνίδι που χάνουμε με 1-0 και η δεύτερη σερί ήττα μας στην Τούμπα. Προσωπικά δεν θυμάμαι πότε είχαμε ξανά τέτοιο αρνητικό σερί...

Επίσης δεν βλέπω πότε και πως θα βγούμε απ' αυτήν την κρίση που περνάμε. Το σημερινό παιχνίδι μου έμοιασε σαν συνέχεια του παιχνιδιού με τη γριά, κάτι σαν το τρίτο και τέταρτο ημίχρονο του. Και φοβάμαι ότι έπεται 5ο και 6ο την Τετάρτη στο Ηράκλειο...

Σε επιμέρους παίκτες δεν θα σταθώ. Ούτε καν στο λάθος του Ντάνι, αφού κατά την ταπεινή μου γνώμη το να φάμε γκολ ήταν απλά θέμα χρόνου, και απλά ήρθε με αυτόν τον τρόπο που ήρθε. Ήταν όλοι τους τόσο ανύπαρκτοι, που δεν μπαίνω στον κόπο να τους σχολιάσω έναν έναν...

Ο κόσμος ήταν για μια φορά ακόμα εκεί. 30.000 τρελαμένοι ΠΑΟΚτσήδες βρεθήκαμε και πάλι στο γήπεδο να στηρίξουμε την ομάδα μας. Μόνο που η ομάδα μας δεν μπήκε καν στο γήπεδο...

ΥΓ Ναι, μου έχει ανέβει το αίμα στο κεφάλι και ίσως είμαι πιο σκληρός απ' ότι θα έπρεπε. Αλλά αυτή την αδιαφορία δεν τη μπορώ. Καλά τους είπε σαρδέλες ο Σάντος και μου χαλάστηκαν κιόλας...

4 σχόλια:

Thodoras13 είπε...

Μπράβο σας που στηρίζεται την ομάδα σας με τόση μαζικότητα!Νομίζω ότι σήμερα νικήσαμε δίκαια!
Μας έχει πάρει ο Σάλπι απο το χέρι και μας οδηγεί ολοταχώς προς την κούπα!

_ST_ είπε...

πολύ πίκρα φίλε!
Και εγω δεν κοιμήθηκα καλά χθες...
Τα στατιστικά τα λέν όλα... τι να πούμε εμείς...
Πίκραμένοι 30.000 και όχι μόνο....

desa είπε...

Eνός κακού μύρια έποντε, από τον αγώνα με την ξάνθη και μετά. Πάμε για τέταρτη σερί ήττα από τον όφη και δε θέλω να φαντάζομαι τι θα γίνει με τον άρη.

DonMits είπε...

@Thodoras13

Ναι μπράβο μας, όντως. Έχουμε ωριμάσει αρκετά, αλλά δεν ξέρω πόση υπομονή μπορούμε να έχουμε ακόμα...

Και όντως νικήσατε δικαια και μάλιστα χωρίς να ιδρώσετε.

@_ST_
Άσε, εμένα μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι από το χτεσινό μας χάλι και κοιμήθηκα στις 0130. Δεν μπορούσα να ηρεμήσω.

@desa
desa καλως ήρθες φίλε. Η ήττα μας στο Ηράκλειο πήρε αναβολή λόγω του πένθους για το Χριστόδουλο, ενώ είναι άγνωστο ακόμα πότε θα γίνει η επόμενη αγων. και το ντέρμπι με το ερπετό.

Εγώ πάντως είμαι πολύ απαισιόδοξος...