Τελευταία νέα

Το Blog κλείνει προσωρινά

2008-02-29

Εργοτέλης - ΠΑΟΚ: Δεν μιλάμε για τα αυτονόητα

Εργοτέλης - ΠΑΟΚ το Σάββατο 01/03/2008 στις 16:45 για την 23η αγωνιστική του Σούπερ Πρωταθλήματός μας.

Δεν μιλάμε για τα αυτονόητα.

Κόντρα στον Εργοτέλη των 14 βαθμών και μόλις 14 γκολ, στον τελευταίο της βαθμολογίας που έχει 8 ήττες στην έδρα του και είναι με το ένα πόδι στη Β' Εθνική, οποιοδήποτε αποτέλεσμα εκτός της νίκης θα είναι σκέτη αποτυχία.

Μιλάμε λοιπόν μόνο για νίκη, κατά προτίμηση άνετη από το πρώτο ημίχρονο.

7 σχόλια:

_ST_ είπε...

άντε να δούμε..

OKyrios είπε...

Επειδή ο Δόν Μήτσουλας περιμένει να τού αφήσω κανένα βαρύγδουπο να τού υπενθυμίσω ότι πάνω απ' όλα είμαι ένα απλό Παόκι και το πρώτο που μού 'ρχεται όταν μπαίνω σε αυτό τον ιερό χώρο είναι να αναφωνήσω ομού μετά των υπολοίπων πιστών το
ΩΩΩΩ ΠΑΟΚΑΡΑ ΕΧΩ ΤΡΕΛΛΑ ΜΕΣ'ΤΟ ΜΥΑΛΟΟΟΟ (Ποιό μυαλό)?
Ich wunsche Ihnen einen glucklichen Wochenende

Panagiotis είπε...

Ρε παιδιά, ας νικήσουμε και ας μην είναι και άνετη η νίκη. Άντε ας είναι και 0-4 στο α΄. Και για να πω και εγώ κάτι στα γαλλικά όπως και ο Κύριος, αλλά και για να μην με περάσετε και για ακαλλιέργητο, νά το... fuck the myalo

_ST_ είπε...

παναγιώτη ήθελες και 0-4....
ντροπη ρε παιδιά, δεν αξίζει αυτη η ομάδα σε αυτο τον λαό..

OKyrios είπε...

Ένα το οφσάιντ που τούς ακύρωσαν και άλλο ένα στις καθυστερήσεις να το 4-0,μέσα πέσαμε.Απέναντι σε μιά τέτοια υπερομάδα λογικό είναι, ούτε φάση δε μπορέσαμε να κάνουμε...
(έχω κάποιες ερωτήσεις για τον πρόεδρο)

DonMits είπε...

Ντροπή, μόνο αυτό μου έρχεται στο μυαλό...

Κύριε για πες μας τις ερωτήσεις σου...

Panagiotis είπε...

Καλά το είπα, λίγο λάθος όμως. 4-0 από την ανάποδη. Γαμ.. την μαλ..ία που μας δέρνει.

Στάθη, πήγα σχολείο στην Βέροια (ο μπαμπάς δημόσιος υπάλληλος βλέπεις). Θα σου στείλω κανένα e-mail να δούμε αν έχουμε τίποτα κοινούς γνωστούς. Πήγα στό πρώτο δημοτικό και έχω πολλά φιλαράκια από Βέροια.