Τελευταία νέα

Το Blog κλείνει προσωρινά

2008-03-24

Βέροια - ΠΑΟΚ 0-0: Αίσχος

Βέροια - ΠΑΟΚ 0-0 για την 26η αγωνιστική του πρωταθλήματος.

Αισθάνομαι πολύ τυχερός που το Σάββατο έβγαλα όλη την κούραση της εβδομάδας με αποτέλεσμα από τις 4 το μεσημέρι έως τις 10 το βράδυ να κοιμάμαι. Και αυτό γιατί δεν μπήκα στον πειρασμό να παρακολουθήσω το παιχνίδι Βέροια - ΠΑΟΚ.

Από τα διάφορα σχόλια που διάβασα καθώς και από την συνομιλία που είχα την Κυριακή με το Στάθη (που τη βρίσκεις τόση υπομονή;;;) συμπεραίνω ότι το ποδόσφαιρο κακοποιήθηκε βάναυσα κι από τις 2 ομάδες. Κι άντε η Βέροια είναι βασική υποψήφια για τη Β' Εθνική. Εμείς;;;

Η εικόνα της ομάδας ήταν μάλλον και πάλι αισχρή, αλλά πλέον δεν θέλω να ασχοληθώ και πολύ με τον φετινό ΠΑΟΚ.

Τα φιλικά προετοιμασίας για τη νέα σαιζόν 2008-2009 συνεχίζονται την άλλη εβδομάδα κόντρα στον Ατρόμητο στην Τούμπα. Ελπίζω να μην χρειαστώ κολλύριο...

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα φίλε μου,
Βλέπω ακολουθείς την ..μεθοδό μου, αν καί χωρίς υπνωτικό χάπι !
Το πρόβλημα με ιστορικές ομάδες, - ουσιαστικά ιστορικές, δηλ. συνδεδεμένες με την ιστορία αυτού του τόπου, με παράδοση, κι όχι "τεχνιτές", βλέπε ΚόκκαλΟλυμπιακός, είναι οι ξένοι παίχτες τους. Σκέτοι μισθοφόροι. Κι αυτό δικαιολογείται σε μικρές ομάδες όπως ο Αστέρας Τρίπολης,- πέφτει γέλιο στήν Τρίπολη με την ..συνοικία των Βραζιλιανο-ουρουγουανο- αργεντινών,αλλά στήν Τούμπα θα έπρεπε να υπάρχει μία ουσιαστική ακαδημία ώστε σε κάποια χρόνια να είναι μόνο Ελληνες οι παίχτες. Εξαιρέσεις παντού δεκτές [ Φορτούλα ;,- ζεί αυτή η ψυχή; ] , αλλά η ουσία παραμένει η ίδια. Καί προπονητής Ελληνας. Γαμώτο, βρίζεις τον ξένο παίχτη ή προπονητή, κι αν δεν πείς την διεθνή λέξη "Μαλάκα" δεν καταλαβαίνει τίποτα, σε κυττάει καί χαμογελάει ηλίθια !
Καλό απόγευμα
Ο ..γνωστός Αρκάς !
ΥΓ Ακου, να φάνε 4άρα από τον Πανιώνιο...

Panagiotis είπε...

Αρκάς,
μέχρι προσφάτως ο ΠΑΟΚ ήταν η ομάδα με τους πιο πολλούς Έλληνες.

Όσο για ακάδημίες.. αυτονόητο. Πάντως δεν θα έπρεπε να υπάρχει παίχτης από ομάδα της βορείου Ελλάδος που να μην περνά από τον ΠΑΟΚ πρώτα.

Όσο για τον Αστέρα και την 4άρα, λόγω του ότι έχω γυναίκα από τα μέρη σας, το καταευχαριστήθηκα, γιατί ο πεθερός μου με είχε πρήξει τα ούμπαλα. Κίχ δεν έβγαλε αυτή τη φορά :-) Είμαι περίεργος να δω αν έχουμε κοινούς γνωστούς, έχει πολλούς Αρκάδες εδώ στο Σικάγο.

Panagiotis είπε...

Αρκάς,
μέχρι προσφάτως ο ΠΑΟΚ ήταν η ομάδα με τους πιο πολλούς Έλληνες.

Όσο για ακάδημίες.. αυτονόητο. Πάντως δεν θα έπρεπε να υπάρχει παίχτης από ομάδα της βορείου Ελλάδος που να μην περνά από τον ΠΑΟΚ πρώτα.

Όσο για τον Αστέρα και την 4άρα, λόγω του ότι έχω γυναίκα από τα μέρη σας, το καταευχαριστήθηκα, γιατί ο πεθερός μου με είχε πρήξει τα ούμπαλα. Κίχ δεν έβγαλε αυτή τη φορά :-) Είμαι περίεργος να δω αν έχουμε κοινούς γνωστούς, έχει πολλούς Αρκάδες εδώ στο Σικάγο.

takola είπε...

Ρε Donmits, φιλικά προετοιμασίας θα ήταν αν συνεχίζαμε και του χρόνου με την ίδια ομάδα. Απ' ό,τι φαίνεται όμως, πάμε για ριζική ανανέωση.
Επίσης δεν είμαι και τόσο βέβαιος ότι δεν θα θέσουμε υποψηφιότητα για τη β' Εθνική. Τέσσερις αγωνιστικές αρκούν...

_ST_ είπε...

πάντως έχω πολύ υπομονη! Είδα και το μπάσκετ πριν....

DonMits είπε...

@Αρκάς
Όχι τα χάπια δεν τα άρχισα ακόμα.

Για τους μισθοφόρους έχω εν μέρει άλλη άποψη. Δες ας πούμε τους μισθοφόρους του Άρη. Δεν νομίζω ότι οι Αρειανοί έχουν και πολλά παράπονα από αυτούς...

Παναγιώτη συμφωνώ. Όλα τα παικτάκια της Β. Ελλάδος πρέπει να περνάν απ' τον ΠΑΟΚ και όταν φεύγουν να πηγαίνουν ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ και όχι στη χαβούζα.

Takola έχεις απόλυτο δίκιο. Ίσως πρέπει να τα βαφτίζουμε φιλικά ξεσκαρταρίσματος. Και όντως δεν έχουμε σωθεί μαθηματικά. Καλό θα ήταν να φάμε τον Ατρόμητο την Κυριακή και να τελειώνουμε την ιστορία.

Στάθη παραέχεις υπομονή!!! Μήπως παίρνεις εσύ τελικά κάτι και αντέχεις τόσο;;;

Panagiotis είπε...

Λοιπόν,
κοιτάχτε να δείτε πως θέλω να εξελιχθούν τα πράγματα.

ΠΑΟΚ - Ατρόμητος 3-0

Λεβαδειακός - ΠΑΟΚ 0-3

ΠΑΟΚ - ΑΕΚ 3-0

Λάρισα - ΠΑΟΚ 0-3

Οτιδήποτε άλλο αποτέλεσμα θα είναι αποτυχία. Όχι ότι έχω κάτι εναντίον των παραπάνω ομάδων, αλλά πρέπει να αποδείξουμε ότι μπορούμε. Ή μάλλον ότι θέλουμε, γιατί νομίζω ότι το πρόβλημά μας είναι ότι δεν θέλουμε. Έχουμε την ψυχολογία του κομπάρσου

DonMits είπε...

Παναγιώτη έτσι θα εξελίσσονταν τα πράγματα αν είχαμε έναν σοβαρό ΠΑΟΚ, έναν ΠΑΟΚ όπως πρέπει να είναι.

Επειδή όμως φέτος απέχουμε πολύ απ' το να είμαστε σοβαροί, επίτρεψέ μου να έχω επιφυλάξεις...