Τελευταία νέα

Το Blog κλείνει προσωρινά

2008-03-06

7 θανάσιμα ελαττώματα

Δέχτηκα πρόσκληση από τον φίλο και συμΠΑΟΚτσή Στάθη να συμμετάσχω στο blogοπαίχνιδο καταγραφής των 7 ελαττωμάτων μας.

Κατά αρχάς να τον καταγγείλω γιατί με περιορίζει αφάνταστα! Άκου εκεί 7! 10007 και βάλε είναι αλλά τέλος πάντων. Θα εξασκηθούμε λιγάκι στην εγκράτεια.

Πάμε λοιπόν:

7) Η λατρεία μου για τον ΠΑΟΚ! Χωρίς σχόλια!

6) Είμαι αθεράπευτα σχολαστικός και λεπτομερής. Μέχρι αηδίας και μέχρι να σκάσω όλους δίπλα μου με την τελειομανία μου. Ίσως αυτό προέρχεται και απ' το ότι σπούδασα πληροφορική, ίσως όμως να είναι και αντίστροφα. Μάλλον σπούδασα πληροφορική επειδή είναι τόσο σχολαστική επιστήμη και μου ταιριάζει γάντι.

5) Απεχθάνομαι να λέω 2 φορές το ίδιο πράγμα στον ίδιο άνθρωπο. Με εκνευρίζει αφάνταστα. Το ίδιο με εκνευρίζει να μου λένε 2 φορές το ίδιο ενώ έχω δηλώσει ότι κατάλαβα ήδη απ' την πρώτη.

4) Είναι φορές που με πιάνω να έχω τάσεις σχιζοφρένειας. Π.χ. Λατρεύω την Ελλάδα, αλλά παράλληλα είμαι και μισέλληνας λόγω της αθεράπευτης καφρίλας που μας διέπει.

3) 'Εχω μεγάλη υπομονή, κάτι που οδηγεί στο ότι οι άλλοι την εκμεταλλεύονται. Αν όμως ξεπεραστούν τα όρια της, έρχεται η έκρηξη που είναι αντίστοιχα μεγάλη της υπομονής μου.

2) Είμαι αρκετά οξύθυμος (εξ ου και οι μεγάλες εκρήξεις) και ειδικά όταν είμαι νηστικός δεν μπορώ να ελέγξω πάντα τις αντιδράσεις μου.

1) Σαν γνήσιος νεο-ελληνάρας έχω άποψη για όλα!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Χα! Χα! Με την ευκαιρία ..χαζεύοντας στό blog σου, διάβασα την ..αυτοκριτική σου! Μην ανησυχείς φίλε μου, είσαι " εντός των φυσιολογικών ορίων" Ακόμα νέος ,- σού ρίχνω 20 χρόνια, γιά να μαθαίνεις και να αποκτάς εμπειρίες*, κι ακόμα ..ζυγός καί κυρίως Ελληνας. Τα δύο τελευταία, καί κυρίως το δεύτερο δεν ..μετακινούνται με τίποτα ! Τώρα αυτό πού γράφεις "Είμαι αρκετά οξύθυμος (εξ ου και οι μεγάλες εκρήξεις) και ειδικά όταν είμαι νηστικός δεν μπορώ να ελέγξω πάντα τις αντιδράσεις μου." , όταν κανείς είναι νηστικός κάνει υπογλυκαιμία, κι αλλάζουν λίγο οι αντιδράσεις του.. [ στό λέω σαν γιατρός, την Στρατιωτική Ιατρική τελείωσα εκεί πάνω.. ]
Ο ..Ταυτόχρονα ΠΑΟΚ καί Αστέρας Τρίπολης..

* Αν καί μιά κινέζικη παροιμία ό λέει " Πείρα είναι το χτένι πού μας δίνει η ζωή όταν πιά είμαστε φαλακροί..
Γειά χαρά !

DonMits είπε...

Ανώνυμε Αρκά, γιατρέ μου, καιρό είχες να περάσεις από το ιστολόγιο και χαίρομαι που σε ξαναβλέπω.

Το ζυγός και Έλληνας είναι και δικές μου αμετακίνητες ιδιότητες-ελαττώματα, τι να κάνουμε...

Όσο για την υπογλυκαιμία, το έχω εντοπίσει, αν και μου πήρε πάρα πολλά χρόνια να το καταλάβω. Και το συνειδητοποίησα σε μια άσκηση στο στρατό, όταν μας είχαν νηστικούς για κανά 24ωρο μόνο με νερό. Και αφού ξεχέστηκα με το λοχαγό μου (επιλοχίας γαρ) γιατί μας είχε νηστικούς ενώ οι άλλοι λόχοι είχαν φάει, εκείνος γύρισε και μου είπε: "φάε και καμιά σοκολάτα μετά να συνέλθεις".