Τελευταία νέα

Το Blog κλείνει προσωρινά

2008-03-21

Βέροια - ΠΑΟΚ: Σώστε την αξιοπρέπειά μας

Βέροια - ΠΑΟΚ αύριο Σάββατο 23/03/2008 στις 19.00 για την 26η αγωνιστική

Δεν έχω να πω πολλά για το παιχνίδι της Βέροιας.

Έχει αποφασιστεί να πάρουν χρόνο συμμετοχής όσοι παίκτες καλώς ή κακώς πέρασαν μεγάλο διάστημα στον πάγκο φέτος. Έτσι θα δούμε έναν πολύ διαφορετικό ΠΑΟΚ. Προς το καλύτερο, προς το χειρότερο; Δεν ξέρω. Θα φανεί.

Εγώ αυτό που ζητάω σαν πολύπαθος ΠΑΟΚτσης είναι να παίξει η ομάδα έτσι ώστε να διασωθεί η αξιοπρέπειά της. Φέτος γελάν κι οι κότες μαζί μας και οι λογής λογής ανύπαρκτοι...


9 σχόλια:

Panagiotis είπε...

Και γιατί να μην το δώσουμε το παιχνίδι στη Βέροια να πάρει βαθμούς? Εμείς είμαστε αδιάφοροι... Έχουμε ΑΕΚ, έχουμε Ατρόμητο, έχουμε Λάρισα αν θέλουμε να δείξουμε ότι μπορούμε

OKyrios είπε...

Ακριβως το ίδιο λέω και εγω Παναγιώτη σε ενα σχόλιο στο μπλόγκ μου.
...έλα να το δείς (και δε θα το μετανοιώσεις)

_ST_ είπε...

ακόμα σκέφτομαι αν θα το δω το ματς...
για να πάω ούτε λόγος...

ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε...

Λοιπόν αν ο καιρός είναι καλός, Βέροια για φαΐ, καφέ, ρεβανί Χουχλιούρου (1 κιλό στο πορτ μπαγκάζ)ματσάκι μετά κι ότι κάτσει... εγώ πάντως προτιμώ να το παίξουμε στα ίσια...

Panagiotis είπε...

Κύριε,
πολλούς γαύρους ρε στο μπλόγκ σου, με τρομάξανε. Αυτοί ξέρεις δέρνουν, είναι αλήτες, απάνθρωποι, όχι σαν εμάς τους φιλότεχνους οπαδούς, που μας ρίχνουν δακρυγόνα χωρίς λόγο αυτά τα καλά παιδια τα ΜΑΤ στην 4...

Στη Βέροια πριν από καμιά 25ετία και βάλε ήταν ένα ζαχαροπλαστείο, το Λίντο. Και γαμώ τα γλυκά. Υπάρχει άραγε ακόμα?

NOVITO είπε...

panagioti an thes na to psaksoume na se poume......giati (eftixos i distixos) tha maste k simera konta sti PAOKARA .... os pote omos tha antexoume re pedia???

MP3 e MP4 είπε...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the MP3 e MP4, I hope you enjoy. The address is http://mp3-mp4-brasil.blogspot.com. A hug.

παλαλός είπε...

μονο νικη....

DonMits είπε...

Τις καλημέρες μου σ' όλους.

Παναγιώτη θα σου πω γιατί έπρεπε να μην δώσουμε το ματς. Γιατί τουλάχιστον 4.000 άρρωστοι ΠΑΟΚτσήδες πήγαν στη Βέροια να δουν αυτόν τον ΠΑΟΚ που δεν βλέπεται. Δεν είναι άτιμο να τους πουλήσεις;;;

Άθλιε συμφωνώ.

_ST_ Εγώ δεν είχα σκοπό να το δω το παιχνίδι, έπεσα και σε χειμερία νάρκη το Σάββατο οπότε μάλλον τη γλίτωσα.

πάλαλε μόνο νίκη θα έπρεπε να είναι το αποτέλεσμα κόντρα σε νεοφώτιστο και σοβαρό υποψήφιο για υποβιβασμό. Αλλά με το φετινό μας χάλι...

novito την ίδια απορία έχω και εγώ. Ως πότε θα αντέχουμε;