Τελευταία νέα

Το Blog κλείνει προσωρινά

2008-06-16

Ελλάς - Ρωσία 0-1: Αχ αντώνη, αχ

Ελλάς - Ρωσία 0-1 και αποκλεισμός

Δεν ξέρω αν το έχω ξαναπεί: τις Τρίτες πηγαίνω με την παρέα μου και παίζουμε 5Χ5. Στην πραγματικότητα είναι 6Χ6 γιατί δεν μας παίρνουν τα πόδια μας. Επειδή τερματοφύλακας δεν θέλει να παίζει κανείς, ορίζουμε μια σειρά και αλλάζουμε κάθε 10 λεπτά τερματοφύλακα.

Στα τόσα χρόνια που παίζουμε κουνελιά αντίστοιχη του Νικοπολίδη δεν έχω κάνει.

Ρε Αντώνη, έλεος, τι δουλειά είχες να βγεις εκεί έξω;;;

Η κουνελιά αυτή ακύρωσε την όλη προσπάθεια που κατέβαλαν οι διεθνείς μας και οδήγησε στο να χάσουμε ένα παιχνίδι, το οποίο βάσει της απόδοσης των δυο ομάδων θα μπορούσαμε να είχαμε πάρει. Γιατί, κακά τα ψέμματα, η Εθνική το Σάββατο έπαιξε μπάλα. Δημιούργησε ευκαιρίες, έκανε παιχνίδι, και με μια φράση δεν είχε καμιά σχέση με την Εθνική όπως την είδαμε κόντρα στη Σουηδία. Από την απόδοση της ομάδας εγώ προσωπικά έμεινα ικανοποιημένος.

Μετά την κουνελιά αυτή λοιπόν, μας μένει το παιχνίδι με την Ισπανία και μετά μαζεύουμε τις αποσκευές μας και επιστρέφουμε σπίτι μας. Δεν με χαλάει και τόσο γιατί το περίμενα. Και τουλάχιστον μπορώ να πω ότι ναι μεν χάσαμε απ' τους Ρώσους, αλλά δεν ξεφτιλιστήκαμε με την εμφάνισή μας.

Το στοίχημα τώρα είναι να διαχειριστούμε την (αναμενόμενη) αποτυχία αυτή και να ανανεώσουμε την ομάδα, ώστε να παρουσιάσουμε ένα αξιόμαχο σύνολο στα προκριματικά του Μουντιάλ που ξεκινάν το Σεπτέμβριο.

Μπορούμε;

2 σχόλια:

_ST_ είπε...

ξέρεις ποιον άλλο κούνελο θυμήθηκα το βράδυ του Σαββάτου μετά από τον Αντωνάκη..

DonMits είπε...

Όπως είπαμε και κατ' ιδίαν, ο Αντωνάκης θύμισε έντονα Μιχόπουλο με Ατλέτικο Μαδρίτης...

Εμένα πάντως μου ήρθε άλλος στο μυαλό που θα τον βλέπουμε από Σεπτέμβριο και ελπίζω να μην κλαίμε...