Τελευταία νέα

Το Blog κλείνει προσωρινά

2008-08-04

Φιλικό Πανσερραϊκός - ΠΑΟΚ: Καφρίλα

Το Σάββατο που μας πέρασε ήταν προγραμματισμένο ένα φιλικό μεταξύ της ομάδας μας και της ομάδας του Πανσερραϊκού. Μιας ομάδας φιλικά προσκείμενης προς τον ΠΑΟΚ, στην οποία αγωνίζονται δανεικοί πολλοί παίκτες μας και από την οποία έχουμε κατά καιρούς αγοράσει πολλούς παίκτες.

Ο αγώνας διακόπηκε στο 12' λόγω επεισοδίων. Οι γνωστοί κάφροι έδρασαν και πάλι. Εγώ δεν ήμουν στο γήπεδο, δεν μπορώ να ξέρω τι έγινε, και για αυτό θα σας παραπέμψω στο site του paokmania.gr.

Αυτά που διαδραματίστηκαν στις Σέρρες αποτελούν ντροπή. Και μας πήγαν πολλά χρόνια πίσω. Και δίνουν εκ νέου λαβή στους αντι-ΠΑΟΚτσήδες να μας κατηγορούν ότι είμαστε κανίβαλοι και ουγκα-ουγκα και δεν ξέρω τι άλλο.

Το "είμαι ΠΑΟΚ, πουλάω τρέλα" δεν σημαίνει ότι μπορώ και επιτρέπεται να πηγαίνω στο γήπεδο και να τα σπάω, να πετάω αντικείμενα σε οικογενειάρχες και γυναικόπαιδα. Και σε άτομα της ίδιας μου της διοίκησης!!! Ούτε ότι πρέπει να πηγαίνω στο γήπεδο σε κατάσταση μέθης. Ούτε το ότι πρέπει να πουλάω βλαχομαγκιές, πόσο μάλλον σε μια πόλη φιλικά προσκείμενη και με πολύ ΠΑΟΚτσίδικο λαό!

Όλοι ΠΑΟΚ είμαστε, αλλά δεν προβαίνουμε σε τέτοιου είδους αλητείες. Και δεν υπάρχει ΠΑΟΚτσιδομετρο. Δεν υπάρχει "Είμαι πιο πολύ ΠΑΟΚ, επειδή τα έσπασα στις Σέρρες". Απεναντίας! Υπάρχει "είμαι πιο πολύ ΠΑΟΚ επειδή στηρίζω την ομάδα μου χωρίς να δημιουργώ προβλήματα στη διοίκησή μου".

Η διοίκηση και οι οργανωμένοι (που παρεμπιπτόντως θα συναντηθούν την Τετάρτη προγραμματισμένα και άσχετα με τα επεισόδια) καλούνται να πατάξουν τέτοιου είδους φαινόμενα και να προστατέψουν το όνομα και την ιστορία του ΠΑΟΚ. Ο λαός του ΠΑΟΚ που γεμίζει την Τούμπα και αγαπάει την ομάδα δεν είναι υποχρεωμένος να ανέχεται μερικούς αλήτες που αμαυρώνουν την εικόνα του.

Δεν υπάρχουν σχόλια: