Τελευταία νέα

Το Blog κλείνει προσωρινά

2008-09-11

Τρέλα διαρκείας!

19.159
Τόσα είναι τα εισιτήρια διαρκείας που πούλησε φέτος η ΠΑΕ ΠΑΟΚ. Ένας από αυτούς τους 19.159 είμαι κι εγώ που ανανέωσα το διαρκείας που είχα από πέρσι.

Την Τρίτη πήγα να παραλάβω την οριστική κάρτα διαρκείας. Χαμός. Γύρω στα 70-100 άτομα περιμέναμε απέξω να έρθει η σειρά μας. Την μεγάλη ταλαιπωρία την τράβηξαν τα αδέρφια που έχουν διαρκείας στην 4. Εγώ που έχω στην 5 εξυπηρετήθηκα σε 10 λεπτά.


Είναι περιττό να μιλήσουμε και να σχολιάσουμε τον αριθμό αυτό. Μόνο ο πολυμετοχικός βάζελος (που θα παίζει στο ΟΑΚΑ) έκοψε φέτος παραπάνω διαρκείας, ενώ υπάρχουν ομάδες στην πόλη μας που τόσα εισιτήρια δεν κόβουν σε 2 αγώνες.

Ο κόσμος του ΠΑΟΚ λοιπόν είναι εδώ, και φέτος ευελπιστούμε ότι και η ομάδα θα είναι εδώ.

Ξεκινάμε την εντός έδρας τρέλα μας την Κυριακή!!!

2 σχόλια:

_ST_ είπε...

άντε να δουμε!

NOVITO είπε...

ΑΝΤΕ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ...
ΠΑΝΤΩΣ ΓΙΑ ΚΑΡΤΕΛΑΚΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΠΗΓΑ ΠΕΜΠΤΗ ΤΕΛΕΙΩΣΑ ΑΜΕΣΩΣ...ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΗΤΑΝ ΜΕΡΑ ΜΟΝΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ.... ;)