Τελευταία νέα

Το Blog κλείνει προσωρινά

2008-11-14

Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Ένα ΠΑΟΚτσάκι γεννήθηκε

Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ την Κυριακή 16/11/2008 στις 19:00 για την 10η αγωνιστική της Σούπερ Λιγκ.

Είναι ίσως η πρώτη φορά στη ζωή μου που ένα παιχνίδι γαύρου - ΠΑΟΚ με αφήνει τόσο αδιάφορο. Πραγματικά αδιάφορο, όμως, δεν αστειεύομαι καθόλου. Δεν έχω διαβάσει καθόλου αθλητικό ρεπορτάζ μέσα στην εβδομάδα, δεν πορώθηκα, δεν προσμένω με αγωνία το παιχνίδι της Κυριακής.

Ο λόγος δεν είναι ότι έχασα κάτι απ' την τρέλα που έχω για τον ΠΑΟΚ. Ο λόγος είναι ότι αυτή την εβδομάδα γεννήθηκε το δεύτερο παιδί μου (μετά την κόρη ήρθε κι ο γιος) και μου έχει πάρει εκείνος τα μυαλά. Ένα ΠΑΟΚτσάκι γεννήθηκε λοιπόν κι όπως καταλαβαίνετε η τρέλα για τον ΠΑΟΚ περνάει σε δεύτερη μοίρα, αφού πάνω από όλα είναι η οικογένειά μας κι οι άνθρωποι που αγαπάμε.

Στα του ντέρμπι τώρα: Εγώ περιμένω να παίξει η ομάδα παλικαρίσια. Κι ας χάσει. Εγώ θέλω να πάμε και να παίξουμε στα ίσια το γαυράκι κι ότι βγει. Η ερώτηση είναι βέβαια τι θα βγει και πόσο θα αφήσουν να βγει αυτό που θέλουμε σαν ΠΑΟΚ. Ο ορισμός Κάκου κι ο ντόρος που έγινε για την ψευτο-εύνοια του Παμπορίδη στο ματς με το Πανιώνιο, εμένα μου λέει ότι το ματς έχει ήδη κριθεί.

Μακάρι να βγω ψεύτης.

4 σχόλια:

Panagiotis είπε...

Άντε ρε, συγχαρητήρια για το μικρό, να είναι υγιής και αυτό και η μαμά. Και χωρίς να θέλω να εμπλακώ, αν μπορείς, βάλ' του και ένα Ελληνικό όνομα, π.χ. Αλέξανδρος, ή Λεωνίδας ή κάτι τέτοιο.

Όσο για τον Γαύρο, μην σε απασχολεί το θέμα, ψεύτης θα βγεις. Έτσι που παίζει τώρα τελευταία, ούτε με τον διαιτητή δεν θα μπορέσει να κερδίσει. Τον γαύρο τον κάνουμε χνέρι εκεί μέσα όταν δεν έχουμε ομάδα, τώρα, θα τους χοροπηδήξουμε.

_ST_ είπε...

Να σου ζήσει ο μικρός ρε συ Δημήτρη!
Δεν μπορώ να πω οτι δεν παίξαμε καλά αλλά.. άλλα...
Πάντως δίκαια χάσαμε σήμερα

Ανώνυμος είπε...

Να σου ζησει ο μικρος φιλε :)
Απο εναν ανωνυμο Αρειανο

DonMits είπε...

Να 'σαι καλά ανώνυμε Αρειανέ!

Ευχαριστώ πολύ!