Τελευταία νέα

Το Blog κλείνει προσωρινά

2008-12-19

Πανσερραϊκός - ΠΑΟΚ: Ξερό διπλό

Πανσερραϊκός - ΠΑΟΚ το Σάββατο 20/12/2008 στις 16:45 για την 15η αγωνιστική της Σούπερ Λιγκ 2008/09

Έχοντας καταγωγή από Σέρρες και έχοντας ακόμα στενούς δεσμούς με την πόλη, έχω ιδιαίτερη αδυναμία στον Πανσερραϊκό. Τον παρακολουθώ, τον υποστηρίζω και τον αγαπάω σαν ομάδα.

Βέβαια εννοείται ότι δεν μπαίνει σε καμιά περίπτωση πάνω απ' τον ΠΑΟΚ.

Για αυτό αύριο θέλω ξερό διπλό. Οτιδήποτε λιγότερο θα είναι αποτυχία κόντρα σε μια ομάδα που στην έδρα της έχει να επιδείξει μια ισοπαλία και 5 ήττες. Οπότε δεν συζητάμε παραπάνω για το συγκεκριμένο παιχνίδι...

6 σχόλια:

τρελό ΠΑΟΚι είπε...

Συμφωνω. μονο διπλο αυριο. τα αλλα τα αφηνουμε για αλλες ομαδες... χιχιχιχι

Panagiotis είπε...

Άϊ βε σι λέω, από Σέρρες? Εγώ μισός Σερραίος και μισός από Τούμπα. Μάλιστα πάω Σέρρες πολύ συχνά. Τον δρόμο Θεσσαλονίκη Σέρρες το αυτοκίνητο τον κάνει με κλειστά μάτια όπως τα μουλάρια. Μόνο που φέτος με κάνανε μία τρίπλα εκεί στο Δερβένι, δεν το περίμενα...
Στείλε μου e-mail, το έχω στο προφίλ μου.

Μην ξεχνάς το εξής: ΠΑΟΚ και Πανσερραϊκός είχαν και έχουν τις καλύτερες σχέσεις, ανέκαθεν. Δεν ξέρω άλλη πόλη της Μακεδονίας που να έχει ποιό πολλούς ΠΑΟΚτζήδες και μάλιστα φανατικούς. Πολλά "γίνονται"... ;ο) αλλά θα δούμε.

DonMits είπε...

Ναι βρε σι λεω, από τα Σερρας είμι.

Μισός και εγω, ο μπαμπας ήταν Σερραίος, η μανα μου είναι Βεροιωτισσα. Εγω γεννηθηκα και μεγάλωσα Θεσσαλονίκη (Ανάληψη), αλλά προσπαθω να πηγαίνω συχνά στα Σερρας.

ΠΑΟΚ και Πανσερραϊκος εχουν οντως καλές σχεσεις και εχουμε πάρει πολλά παικτάκια από εκει. Τελευταια παραδείγματα Μελίσσης και Αραμπατζής.

Αν και ο περούκας μου τα χαλαει λίγο....

Panagiotis είπε...

Η πλάκα είναι ότι έχω κάνει Βέροια, πήγα και σχολείο εκεί για κάτι χρόνια. Ανάληψη έ? Δεν είμαστε και μακρυά, εγώ Μαρτίου και Δελφών στο περίπου.
Λοιπόν πάω να βάλω τηλεόραση, το παιχνίδι αρχίζει σε 3 λεπτά. Ελπίζω ο δορυφόρος να μην κάνει κανένα χνέρι γιατί έχει άγρια σύννεφα και λίγο χιόνι, να μέχρι το γόνατο.

DonMits είπε...

Ελπίζω να σε έκανε χνερι ο δορυφόρος και να μην είδες το ματς, γιατί για πρώτη φορά φέτος δεν βλεπόμασταν...

Panagiotis είπε...

Μαύρο χάλι. Μου ψιλοβρωμάει το θέμα...