Τελευταία νέα

Το Blog κλείνει προσωρινά

2009-01-07

"Παίρνω τον ΠΑΟΚ στα χέρια μου"! Εσείς;

Το πρώτο πράγμα που έκανα στη νέα χρονιά ήταν να πάρω μετοχές της ΠΑΕ ΠΑΟΚ. Για την ακρίβεια να κάνω αίτηση για προεγγραφή στη λίστα επενδυτών της αύξησης μετοχικού κεφαλαίου (ΑΜΚ) της ΠΑΕ ΠΑΟΚ.

Η διαδικασία απλή: Στις 2/1/2009 πήγα στο κατάστημα της Marfin στην Μεταμορφώσεως 4 στην Καλαμαριά. 11:39 έλεγε το ρολόι μου. Ρώτησα τον πρώτο υπάλληλο που βρήκα μπροστά μου, με είπε "καθίστε" και ζήτησε την ταυτότητά μου, καθώς και ένα έγγραφο που να αποδεικνύει το ΑΦΜ μου. Εγώ έδωσα τον λογαριασμό της ΔΕΗ. Ο υπάλληλος κράτησε κάποια ακόμα στοιχεία μου (διεύθυνση, τηλέφωνο, επάγγελμα), ρώτησε πόσα θέλω να βάλω και με έστειλε με ένα χαρτάκι στο ταμείο. Εκεί πλήρωσα το ποσό για το οποίο αγοράζω μετοχές και ξαναγύρισα στον 1ο υπάλληλο. Εκείνος με έδωσε τη σχετική χαρτούρα για υπογραφές, υπέγραψα, πήρα τα αντίτυπα και έφυγα. 11:46. 7 λεπτά μου πήρε η όλη ιστορία!

Προσωπικά έβαλα 250 €. Όσα είχα πληρώσει και για το εισιτήριο διαρκείας μου στη θύρα 5. Η θεωρία μου λέει ότι αν ο κάθε κάτοχος εισιτηρίου διαρκείας ξαναπληρώσει το διαρκείας του για την ΑΜΚ, τότε θα μαζευτούν χαλαρά 5-6 εκ. €. Οπότε έτσι κι έπραξα. Από εκεί και πέρα ο καθένας κρίνει και αποφασίζει από μόνος του. Δεν υπάρχει ΠΑΟΚτσόμετρο σε αυτή την ιστορία, ξαναλέω ότι είπα και σε παλαιότερη ανάρτηση, η συμμετοχή είναι αυτή που μετράει. Το ποσό το αποφασίζει ο καθένας και με βάση τις δυνατότητες που έχει σε αυτή τη χαλεπή περίοδο...

Ο ΠΑΟΚ έχει την ευκαιρία με αυτή την ΑΜΚ να γίνει πολυμετοχικός, λαϊκά πολυμετοχικός. Να αποκτήσει μια λαϊκή βάση, μια πλατιά βάση ιδιοκτητών, γιατί αυτό είναι ο μέτοχος. Κάτι που θα τον κάνει λιγότερο ευάλωτο σε λαμογιές και θα κάνει το Λαό του κύριο της ομάδας του.

Το βράδυ συζήτησα το θέμα με φίλους αρειανούς. "Κορόιδα πληρώστε" μου είπαν μερικοί... Σε τέτοια σχόλια δεν αξίζει να απαντήσει κανείς. Πως να περιμένω εγώ ο μέσος ΠΑΟΚτσής να έρθει ο Χ-Ψ "πακετάς" να βάλει λεφτά στην ομάδα μου, όταν εγώ που τη γουστάρω, την λατρεύω, την ακολουθώ δεν βάζω φράγκο;;;; Πως να περιμένω να πάει η ομάδα μου μπροστά όταν κωφεύω σε μια περίοδο που με χρειάζεται; Πως να περιμένω να γίνει και να μείνει ο ΠΑΟΚ ανεξάρτητος; Πως μπορώ να αποτρέψω εγώ καταστάσεις του παρελθόντος απ' το να επαναληφθούν αν δεν γίνω ο ίδιος ιδιοκτήτης της;

ΑΥΤΗ είναι η διαφορά όμως του Λαού του ΠΑΟΚ από τους υπόλοιπους. Ότι παίρνει την κατάσταση στα χέρια του, ότι βάζει λεφτά απ' το υστέρημά του σε μια δύσκολη οικονομικά περίοδο για να προχωρήσει ο ΠΑΟΚ. Παίρνει τον ΠΑΟΚ στα χέρια του!!! Και δεν περιμένει φαντάσματα, ψευτοκαπετάνιους και ... Άραβες επενδυτές να πάνε την ομάδα του μπροστά. Ο ΠΑΟΚ είναι ο Λαός του και αντλεί εδώ και δεκαετίες τη δύναμή του απ' το λαό του.

Η συμμετοχή στην ΑΜΚ είναι η απόδειξη του συνθήματος "μεγάλε ΠΑΟΚ, η δύναμή σου είμαστε εμείς οι χιλιάδες οπαδοί σου"!

Για αυτό κι ο ΠΑΟΚ θα προχωρήσει και οι άλλοι θα αναλώνονται σε γραφικές ανακοινώσεις και σε κυνήγι φαντασμάτων.

ΥΓ Θα ήθελα σαν ΠΑΟΚτσής να δω τη λίστα όλων των επενδυτών μαζί με τα ποσά που έβαλαν. Όχι για τίποτα άλλο, αλλά για να ξέρω ποιους "επώνυμους" να παίρνω στα σοβαρά όταν μιλάνε για τον ΠΑΟΚ. Και για να δω ποιοι πραγματικά και έμπρακτα ενδιαφέρονται για τον ΠΑΟΚ και ποιοι πουλάνε απλά φούμαρα στα ραδιόφωνα της πόλης μας για να κάνουν τη λεζάντα τους και το κομμάτι τους.

4 σχόλια:

Andreas είπε...

Oloi na valoume lefta stin A.M.K. Den xreiazete apo 250... kai 10 na valete re paidia kala einai... kai min perimenete tis teleytaies meres giati parataseis den exei. apo tora pate. Alla kai 50.000 na min mazeytoume (pou prepei na mazeytoume) toulaxiston ta diarkeias prepei na pame. Min ginoume k rezili. Allios metraei na exeis 20.000 - 30.000 metoxous kai na exeis kalipsei ta 5.000.000 kai allios na ta exeis kalipsei pali ta 5.000.000 alla me 4.000 metoxous. Oloi ntou stin marfin reee!!!

DonMits είπε...

Ανδρέα καλώς ήρθες!!!

Το ποσό που θα βάλει ο καθένας το αποφασίζει μόνος του και με βάση τις δυνατότητες που έχει. Οι καιροί είναι δύσκολοι, υπάρχει οικονομική κρίση, δεν μπορεί να έχει κανείς απαιτήσεις μεγάλες.

Πάντως είναι πολύ σημαντική η συμμετοχή. Έστω και με 5-10 €. Γιατί όπως λες, άλλο να έχεις 5.000 μετόχους και άλλο 20.000 ή 30.000.

_ST_ είπε...

Για να ξεσηκωνόμαστε λιγάκι και να παίρνουμε την κατάσταση στα χέρια μας όσο μπορούμε!

τρελό ΠΑΟΚι είπε...

χααχαχαα αυτο με τους ψευτοκαπετανιους πολυ μου αρεσε αν και δεν το καταλαβα..

καλα εκανες και πηρες μετοχες μπραβο! Εγω δεν εχω ελληνικο αφμ και δεν θα μπορεσω. εδωσα ομως λεφτα σε εναν ξαδερφο μυο και πηρε καποιες παραπανω. το ιδιο ειναι.

καλο και το υγ σου, ειναι καλη ιδεα!!!

τρελό ΠΑΟΚι απο Μοναχο