Τελευταία νέα

Το Blog κλείνει προσωρινά

2010-11-03

Επαφές με Διεθνή Επενδυτικό Οργανισμό

Σύμφωνα με ανακοίνωση της η ΠΑΕ ΠΑΟΚ βρίσκεται σε επαφές με μεγάλο διεθνή επενδυτικό οργανισμό από τη Μέση Ανατολή.

Επισημοποιείται έτσι η φημολογία των ημερών περί Άραβα που θέλει να βάλει λεφτά στον ΠΑΟΚ.

Προσωπικά πιστεύω ακράδαντα ότι το κλειδί στην όλη υπόθεση είναι το ζήτημα του γηπέδου κι η εκμετάλλευση των εμπορικών χώρων του. Το ερώτημα λοιπόν είναι αν υπάρχει χώρος στον οποίο να μπορεί να χτιστεί άμεσα νέο γήπεδο (και φυσικά παρακάμπτοντας τις όποιες αντιδράσεις και εμπόδια θα βρεθούν/στηθούν - δείτε τι γίνεται με το νέο γήπεδο του βάζελου), ώστε να μπορεί να αποδώσει άμεσα η όποια επένδυση γίνει από τον επενδυτικό οργανισμό. Η ομάδα από μόνη της δεν είναι επένδυση, ας μην γελιόμαστε. Κανείς δεν βγάζει λεφτά από καμιά ομάδα. Όλοι βγάζουν από τις παρεπόμενες επιχειρηματικές δραστηριότητες.

Περιμένουμε να δούμε ποιες θα είναι οι εξελίξεις και θα τις σχολιάσουμε.

ΥΓ Θυμίζω ότι η έλευση επενδυτή γίνεται απλούστατα με μεγάλης κλίμακας συμμετοχή στην επερχόμενη Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

δηλαδη τι θες να μας πεις ρε δον;

ότι χωρίς γηπεδο δεν έρχεται κανεις στον ΠΑΟΚ μας;

εγω νομιζω οτι και χωρις γηπεδο βγαζεις μια χαρα φραγκακια.

Panagiotis είπε...

εγώ έχω ετοιμάσει τα ασπρόμαυρα σαρίκια μου και τις κελεμπίες μου.

Το ΥΓ είναι αυτό που λέμε όλοι μας εδώ και καιρό. Μία ερώτηση όμως: Γιατί το κάνουν τόσο δύσκολο για άτομα όπως εγώ? Γιατί να μην μπορώ να πάω στην ιστοσελίδα του ΠΑΟΚ, να δώσω μία πιστωτική και να πάρω της μετοχές μου?

DonMits είπε...

Ανώνυμε, ναι αυτό λέω. Χωρίς γήπεδο δεν έρχεται κανείς.

Όσο για το άλλο: πες μου μια ομάδα ψηλού επιπέδου που να μην έχει χρέη. Σαν ομάδα εννοώ.

Παναγιώτη, δεν ξέρω γιατί δεν παίζει με τις πιστωτικές κάρτες. Ίσως είναι καθαρά διαδικαστικό το θέμα κι έχει να κάνει και με την επιτροπή κεφαλαιαγοράς. Ειλικρινά δεν ξέρω.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑ είπε...

ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΥΜΦΩΝΩ , ΧΩΡΙΣ ΓΗΠΕΔΟ ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΣΕ ΕΜΑΣ ...
ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΛΕΦΤΑΔΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ...