Τελευταία νέα

Το Blog κλείνει προσωρινά

2012-03-26

Κέρκυρα - ΠΑΟΚ 0-4: Σίφουνας

Κέρκυρα - ΠΑΟΚ 0-4 για την 25η αγωνιστική της Σούπερ Λιγκ 2011-2012

Σαν σίφουνας πέρασε ο ΠΑΟΚ από την Κέρκυρα σκορπίζοντας τους Φαίακες στους 5 ανέμους και επιστρέφοντας επιτέλους στις καλές εμφανίσεις.

Πραγματικά ο ΠΑΟΚ έπαιξε χτες πολύ καλό ποδόσφαιρο, πρόσφερε  υπέροχο θέαμα, δημιούργησε κι έχασε πολλές ευκαιρίες κι έβαλε 4 πανέμορφα γκολ.

Το παιχνίδι δεν αντέχει ιδιαίτερης κριτικής και ανάλυσης. Μην ξεχνάμε άλλωστε ότι παίζαμε και με έναν αντίπαλο που είναι με το ένα πόδι στη Β' Εθνική. Δεν θα μπω λοιπόν σε λεπτομέρειες, θα κάνω μόνο κάποια επιγραμματικά σχόλια:

- Εξαιρετικός ο Λαζάρ χτες. Όλη η ομάδα ήταν πολύ καλή, αλλά ξεχώρισε ο Ρουμάνος.
- Πολύ καλός κι ο Γιάννου χτες. Δυο ασίστ, πολλή κίνηση με και χωρίς την μπάλα.
- Μου άρεσε ότι ακόμα και μετά το 0-2 αλλά και το 0-3 κυνηγήσαμε κι άλλα γκολ.
- Δεν μου άρεσε ότι μετά το 0-1 χάσαμε πάρα πολλές ευκαιρίες για το 0-2. Έπρεπε να έρθει πολύ νωρίτερα.
- Η άμυνα δεν ζορίστηκε χτες, αλλά παρόλα αυτά θα μιλήσω για το Μαλεζά που δίνει άλλη ηρεμία στην άμυνα όταν παίζει. 

Θα κλείσω με τον Μπόλονι και τις δηλώσεις του. Ο Ρουμάνος ξενέρωσε απίστευτα με την αποβολή του χτες (απώθησε κάποιον που τον έβριζε επί ένα ημίχρονο με τους αστυνομικούς απλά να κοιτάνε) και στη συνέντευξη τύπου μας είπε ότι θα σκεφτεί να ενεργοποιήσει τη ρήτρα αποχώρησης, γιατί έχει χαλαστεί με τη Λίγκα, την αστυνομία και το τι γίνεται στο πρωτάθλημά μας.

Δεν τον κακίζω. Σε μια περίοδο που προσωπικά εγώ ο ίδιος ψάχνομαι για να φύγω από τη πατρίδα μου για δεύτερη φορά στη ζωή μου γιατί έχω ξενερώσει κι έχω σιχαθεί τα πάντα εδώ πέρα, σε μια περίοδο που ούτε η δουλειά μου, αλλά ούτε και το χόμπι μου (ο ΠΑΟΚ και το ποδόσφαιρο) μου κάνουν κέφι σε αυτή τη χώρα, δεν μπορώ να κακίσω κανέναν ξένο προπονητή που δεν θέλει να δουλέψει σε αυτό το μπουρδέλο που λέγεται ελληνικό πρωτάθλημα.

Πόσο μάλλον έναν προπονητή του βεληνεκούς του Μπόλονι που αύριο το πρωί βρίσκει δουλειά όπου θέλει. Προπονητές σαν τον Μπόλονι, τον Σάντος, τον Βαλβέρδε, τον Κούπερ, τον Φερέιρα, τον Φερέρ, τον Ρεχάγκελ είναι πολυτέλεια για αυτή τη χώρα κι ένα πρωτάθλημα που ανέχεται τη βία, που είναι σκάρτο, στημένο και βρώμικο. Δεν μας αξίζουν τέτοιοι προπονητές στην Ελλάδα και στην τελική ανάλυση δεν πρέπει να μας χαλάει ότι μας λένε κατάμουτρα ότι δεν αντέχουν το χάλι του ποδοσφαίρου μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: